Moerkerken Verhuizingen

Offerte Aanvragen

Senioren Verhuizingen

Het regelen van een verhuizing is niet altijd even gemakkelijk, zeker niet op een hogere leeftijd. Wat komt er allemaal kijken bij een verhuizing? Waar moet ik op letten? En wat gebeurt er met spullen die ik niet meeneem naar de nieuwe woning? Verhuisbedrijf Moerkerken heeft inmiddels al bijna 80 jaar ervaring met senioren verhuizingen en weet hoe hier op een juiste manier mee om te gaan. Wij verzorgen voor u o.a. de demontage en montage van meubilair en kunnen het in en/of uitpakken voor u eventueel uit handen nemen.

Verhuist u bijvoorbeeld naar een zorginstelling, ouderenwoning of een simpelweg kleinere woning en kunt u niet uw gehele inboedel meenemen? Wij zorgen ervoor dat uw oude huis naar uw wensen wordt achtergelaten en voeren tevens spullen die u niet meeneemt af naar bijvoorbeeld goede doelen, winkels voor hergebruik of een milieupark. Daarnaast zijn wij zeer ervaren met verhuizingen naar zorginstellingen en bekend met de regels en de gang van zaken aldaar.

Lees hier meer informatie over een senioren verhuizing.