Moerkerken Verhuizingen

Offerte Aanvragen

Transportbedrijf Sliedrecht

Transportbedrijf RotterdamTezamen met het verhuisbedrijf is ook de transporttak van Moerkerken in 1934 opgericht. Als een van de eerste transportbedrijven vervoerde Moerkerken kort na de Tweede Wereldoorlog diverse materialen voor bedrijven in Sliedrecht en omgeving. Voorbeelden hiervan zijn laadbomen van schepen, staalwerk voor scheepswerven en andere soortgelijke transporten. Dit werd gedaan voor diverse bedrijven, waaronder RDM, Van der Vorm en Nelcon Kranenbouw. Transportbedrijf Sliedrecht.

Transport

Nu, tientallen jaren later, verzorgen wij nog steeds transporten voor vele klanten in zowel Nederland als de rest van Europa. Daarnaast verzorgen wij regelmatig verpakkingen voor overzeese bestemmingen. Hierbij worden alle benodigde papieren door ons kantoor compleet aangeleverd.Een overzicht van onze transportmogelijkheden:

– Openladingtransport, dieplader en uitschuiftrailer
– Gesloten wagens met laadklep
– Gesloten trailers met schuifwanden en schuifdak (max. lengte 13,6m)
– Auto’s met laadklep of kraan
– Distributievervoer van scheeps- en dieselmotoren
– Exceptionele transporten voor lange, brede en/of hoge objecten.
– Containertransport (ook in de offshore)
– Voor ons wagenpark zijn alle ladingen mogelijk, variërend in de eenheden van/tot 900kg, 2 ton, 4 ton, 10 ton, 14 ton, 24 ton en 32 ton. Dit geldt voor zowel open als gesloten transport.

Het speciaal transport vereist bekwame chauffeurs die weten hoe een transport geladen en vervoerd moet worden. Onze chauffeurs hebben ruime ervaring op dit gebied. Tevens worden voor het speciale transport, indien nodig, aparte constructies gemaakt zodat uw lading veilig vervoerd kan worden.

Contact opnemen met Moerkerken Verhuizingen

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op, Transportbedrijf Sliedrecht. Volg ons ook via Facebook.