Moerkerken Verhuizingen

Offerte Aanvragen

Verhuizingen Gouda

Verhuizen is niet iets dat u elke dag doet en wij proberen u dan ook zoveel mogelijk werk en zorgen uit handen te nemen. Wanneer u wilt verhuizen, kunt u een afspraak met ons maken, waarna wij kosteloos en geheel vrijblijvend bij u langs komen. Na een bezichtiging van de te verhuizen inventaris en het horen van uw wensen informeren wij u vervolgens over de kosten van de verhuizing. Lees hier meer informatie over de offerte. Verhuizingen Gouda.

Verhuizingen GoudaDemontage en montage meubilair

Ook op de dag van de verhuizing doen wij er alles aan om het overbrengen van uw bezittingen zo vlot en veilig mogelijk te realiseren. Niet alleen brengen wij uw inboedel van uw oude woning naar uw nieuwe woning, maar zorgen wij ook voor de demontage en montage van meubilair als bedden, wand- en linnenkasten. Ook kunnen wij, volgens afspraak, het in en/of uitpakken van verhuisdozen met speciaal pakmateriaal geheel of gedeeltelijk verzorgen.

Senioren verhuizing

Door onze jarenlange ervaring weten wij hoe ingrijpend een verhuizing kan zijn, vooral voor senioren en ouderen. Er komt heel wat kijken bij het regelen van een verhuizing, zowel op het gebied van logistiek en distributie als op het mentale en emotionele vlak. Daarbij komt dat wanneer u naar bijvoorbeeld een zorginstelling verhuist, u vanwege de beperkte ruimte niet uw gehele inboedel kunt meenemen.

Om de verhuizing voor u zo comfortabel en optimaal mogelijk te laten verlopen, proberen wij u zoveel mogelijk zorgen uit handen te nemen. Indien u kleiner gaat wonen en niet uw gehele inboedel kunt meenemen naar uw nieuwe woning, dragen wij er zorg voor dat uw overbodige spullen worden afgevoerd. Ook zaken als het verwijderen van de vloerbedekking en het opruimen van uw lege, oude woning kunnen wij voor u regelen.

Contact opnemen met Moerkerken Verhuizingen

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Volg ons ook via Facebook.